Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Lwówek Śląski
Co powinien posiadać profesjonalny sklep internetowy?

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Planujesz założyć własny sklep internetowy? Musisz pamiętać o tym, aby zachęcał wyglądem potencjalnych klientów. Tylko skuteczny e-sklep będzie generował zyski, a na rynku obecnie jest bardzo duża konkurencja. Co powinien posiadać profesjonalny sklep internetowy, aby generował jak największą sprzedaż, czyli stał się dochodowy?
Co powinien posiadać profesjonalny sklep internetowy?

Jak stworzyć skuteczny sklep internetowy i na nim zarabiać?

W Internecie nie brakuje najróżniejszych e-sklepów, które generują mniejsze lub większe przychody. Ich liczba ciągle rośnie, jednakże nie wszystkie sklepy internetowe cieszą się takim samym zainteresowaniem. Niektóre są przyjazne dla użytkowników i chętnie odwiedzane, a inne wręcz przeciwnie. Z całą pewnością duże znaczenie ma wygląd witryny. Jeśli strona jest nowoczesna i atrakcyjna pod kątem wizualnym, potencjalny klient poświęci więcej czasu na zapoznanie się z jej ofertą. Co powinien więc zawierać profesjonalny sklep internetowy?

Atrakcyjny wygląd

Po otwarciu witryny, Internauta zwraca uwagę najpierw na szatę graficzną, dlatego też e-sklep powinien być atrakcyjny wizualnie. Warto postawić na nowoczesność, czyli na minimalistyczny design, brak bloków jednolitego teksu, przykuwające uwagi slogany i nagłówki, mega-menu (rozwijane menu + linki, obrazy, produkty sklepowe, polecane artykuły), dwa czy jeden kolor przewodni.

Podstrony z informacjami o sklepie i danymi kontaktowymi

Na stronie internetowej e-sklepu nie może zabraknąć zakładki „o nas” z informacjami o sklepie, czym się zajmuje i jakie ma osiągnięcia. Warto zamiesić opinie o sklepie i korzyści przekonujące potencjalnego klienta do zaufania danej firmie i skorzystania z jej usług. W zakładce „kontakt” powinien znaleźć się formularz umożliwiający wysłanie zapytania oraz widoczne i dobrze wyeksponowane dane kontaktowe. Warto też dołączyć mapkę z zaznaczoną lokalizacją sklepu.

Co jeszcze powinien mieć każdy sklep internetowy?

Na stronie każdego sklepu internetowego powinny znaleźć się informacje o tym, jak kupować, pomoc, regulamin, czas realizacji, polityka prywatności, wsparcie online. Skuteczne sklepy internetowe często prowadzą bloga, posiadają wysokiej jakości zdjęcia produktów wraz z zachęcającymi opisami oraz aktywny profil w social media.

Dodatkowo nie możemy zapomnieć o odpowiednim oprogramowaniu sklepu internetowego np. Sky-Shop.pl które będzie zapewniało szybkie i stabilne działanie sklepu oraz odpowiednie funkcjonalności.


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Czwartek 25 kwietnia 2024
Imieniny
Jarosława, Marka, Wiki

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl