Żeby uporządkować informacje i wyjaśnić Ci wszystko możliwie jak najprzejrzyściej, zaczniemy od krótkiego doprecyzowania, czym jest SEO. Bo wielu o nim słyszało, a nie wszyscy, tak do końca, to pojęcie rozumieją.
Krótkie wyjaśnienie, czym jest SEO
Search Engine Optimization (SEO) to wszystkie możliwe działania prowadzące do tego, aby strona internetowa Twojej firmy znalazła się jak najwyżej w organicznych (bezpłatnych wynikach Google). Po pierwsze, to praca nad przejrzystością i użytecznością witryny - np. umieszczenie na niej tekstów przydatnych użytkownikowi oraz stworzenie intuicyjnej nawigacji strony. Po drugie, SEO to pozycjonowanie na słowa kluczowe, czyli frazy, dzięki którymi użytkownik znajdzie Twoją firmę. To także link building, czyli pozyskiwanie silnych linków, które prowadzą do Twojej witryny. Po trzecie, to wszystkie aspekty techniczne - np. wydajność strony czy przejrzysta wersja na urządzenia mobilne.
Działań jest jeszcze dużo i, mimo włożenia w nie wysokich kosztów, nie zawsze przynoszą one rezultaty. Dlaczego? Ponieważ strategia optymalizacji i pozycjonowania Twojej witryny internetowej, powinna zostać stworzona w oparciu o rzeczywiste, jak najbardziej aktualne dane. Bez tego trudno o wysoką pozycję w wyszukiwarkach. Właśnie taka jest PRIME-TIME® SEO.
Jeżeli SEO to...PRIME-TIME® SEO
Znając realne dane, możemy pozycjonować Twoją stronę na najbardziej korzystne słowa kluczowe. PRIME-TIME® SEO oparliśmy, po pierwsze, na long tail keywords. Są to dłuższe słowa kluczowe, które użytkownicy wpisują w Google, szukając konkretnej usługi, spełniającej ich oczekiwania. Dla jasności podajmy przykłady:
· artystyczna kwiaciarnia Wrocław
· catering Wrocław jaki wybrać
· wygodne łóżka sklepy
Obecnie użytkownicy sieci właśnie w ten sposób wyszukują usług i produktów. Szczególnie ufają stronom, które, dzięki pozycjonowaniu, znajdują się na pierwszej stronie Google. Ale trafienie na Twoją stronę nie daje jeszcze pewności, że osiągniesz wysoki czynnik konwersji.
Jak działa PRIME-TIME® SEO?
Żeby Twoja strona internetowa, a w rezultacie przedsiębiorstwo, zyskiwały na popularności, musisz na niej użytkownika zatrzymać. Jak to zrobić? Po pierwsze, zapewniając mu dobry content marketing. Bez niego pozycjonowanie może się nie udać. Jak to zrobić? PRIME-TIME® SEO zapewnia przepis: odpowiedzieć użytkownikowi na jego zapytanie, czyli wskazać mu najlepszą kwiaciarnię czy sklep meblowy w mieści.
Do tego szczypta link building i...cierpliwości
Link buildingu może nie szczypta, a sporo - bez dobrego link buildingu pozycjonowanie nie będzie działało. Ale to zostaw nam, PRIME-TIME® SEO - specjalistom w branży. Pozyskamy dla Ciebie wartościowe, silne linki. Musimy dorzucić jeszcze odrobinę cierpliwości - tak, algorytm Google może być kapryśny! A, żeby strona na dobre zagościła na pierwszej, cennej stronie Google, potrzebujemy chwili czasu. Jeżeli nam ją dasz, odczujesz korzystne wyniki.
Źródło: PRIME-TIME® SEO Media Click