Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Wrocław
V Forum Promocji Turystycznej już w kwietniu w Hydropolis

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Kolejna, piąta już edycja Forum Promocji Turystycznej, eksperckiego spotkania organizowanego przez portal branżowy WaszaTurystyka.pl i centrum wiedzy o wodzie Hydropolis, odbędzie się 10 kwietnia we Wrocławiu.
V Forum Promocji Turystycznej już w kwietniu w Hydropolis

V Forum Promocji Turystycznej już w kwietniu w Hydropolis
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.V Forum Promocji Turystycznej już w kwietniu w Hydropolis
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Jak zawsze, czekają nas ciekawe debaty i pojedynki ekspertów. Jednym z punktów programu będzie rozmowa największych polskich touroperatorów z przedstawicielami najpopularniejszych kierunków turystycznych, prowadzących promocję w Polsce.

Turystyka potrzebuje dobrej promocji

– Celem Forum Promocji Turystycznej jest rozpowszechnianie dobrych praktyk, dostarczanie inspiracji, pomysłów dla przedsiębiorców, organizacji turystycznych, samorządowców działających na rzecz turystyki – wyjaśnia Adam Gąsior, redaktor naczelny portalu WaszaTurystyka.pl.

– Turystyka to świetnie rozwijający się biznes, który bardzo potrzebuje sprawnych, fachowych działań promocyjnych i współdziałania ludzi pracujących w różnych obszarach. Chcemy nie tylko dostarczać wiedzę, ale też integrować środowisko, zderzać ze sobą różne punkty widzenia, zmuszać do spojrzenia z innej pozycji na to, co się dzieje w turystyce – dodaje.

Wśród tematów, które poruszymy podczas Forum, będą m.in. różne metody promocji turystyki wodnej w Polsce, promocja polskich plaż, nowoczesne formy promocji biur podróży, współpraca branży turystycznej z narodowymi ośrodkami informacji turystycznej. Odbędzie się też debata o tym, jak promować razem Dolny Śląsk i jego stolicę.

Debata touroperatorów i nowe technologie

W debacie touroperatorów z podmiotami promującymi kierunki turystyczne udział wezmą: wiceprezes Itaki Piotr Henicz, prezes Neckermann Podróże Maciej Nykiel, wiceprezes Grecos Holiday Janusz Śmigielski, prezes Best Reisen Group Leila Ben Arfi, dyrektor przedstawicielstwa ONTT w Warszawie Ahmed Meddeb, dyrektorka Cypryjskiego Biura Promocji Cypru w Polsce Marzena Henszel i założyciel firmy Travel Advance (reprezentuje Dubaj i Maltę w Polsce) Paddington Tucker. Wstęp do tematu wygłosi Paweł Niewiadomski, właściciel biura podróży Hoiliday Tours oraz prezes European Travel Agents and Touroperators Associations i Polskiej Izby Turystyki. To pierwsze tego typu spotkanie dużych biur turystyki wyjazdowej we Wrocławiu.

Podczas wydarzenia uczestnicy zapoznają się też z nowinkami technologicznymi ze świata turystyki. Dowiedzą się na czym polegają zmiany w systemie rezerwacyjnym MerlinX. Poznają też na żywo działanie technologii Uniti, która umożliwia komunikowanie się z grupą na odległość i w przyszłości ma zastąpić zestawy słuchawkowe dla pilotów i wycieczek. Wysłuchają prezentacji Tomasza Berdowskiego, prezesa zarządu MerlinX, a także Marcina Mirskiego i Sebastiana Sikory, twórców Uniti.

Turystyka bez wody nie ma racji

– Wrocławskie centrum wiedzy o wodzie Hydropolis to naturalne otoczenie do rozmowy o tym, jak promować produkt turystyczny oparty na bliskości akwenu – rzeki, jeziora, kanału czy morza. Wypoczynek nad wodą to jedna z ulubionych form spędzania czasu wolnego, tym bardziej więc należy przyłożyć dużą wagę do jej profesjonalnej promocji – mówi Wiola Samborska, marketing menedżer z Hydropolis i MPWiK S.A. we Wrocławiu.

O tym, jak ona wygląda w rzeczywistości i co można poprawić rozmawiać będziemy z ekspertami reprezentującymi: Chorwację, Brandenburgię, Krynicę Morską, Darłowo, Pętlę Żuławską, Wielką Pętlę Wielkopolski. Oddzielna rozmowa będzie dotyczyła turystyki związanej z rzeką w miastach i regionach: Poznań, Wrocław, Mazowsze, Lubelszczyzna.

Czy region i stolica potrafią współpracować?

Trzecia sesja konferencji poświęcona będzie tematowi, który w wielu regionach Polski budzi emocje – współpracy pomiędzy regionem a jego stolicą w zakresie promocji turystycznej. Układa się ona różnie w całym kraju. Znamy przykłady, że stolica jest jedyną atrakcją turystyczną, którą chwali się województwo, albo odwrotne – oddzielnie promuje się region i jego atrakcje, a oddzielnie miasto. To zagadnienie omówione zostanie na przykładzie Dolnego Śląska i Wrocławia, a w debacie rozmawiać będą przedstawiciele UM Wrocławia, Lotniska Wrocław, Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, Zamku Książ, Szklarskiej Poręby i Świdnicy.

Na Forum Promocji Turystycznej spotykamy się 10 kwietnia w Hydropolis we Wrocławiu. Rejestracja odbywa się poprzez stronę internetową wydarzenia. Organizatorami wydarzenia są: portal branżowy WaszaTurystyka.pl i wrocławskie centrum wiedzy o wodzie Hydropolis, partnerami: Chorwacka Wspólnota Turystyczna – Przedstawicielstwo w Polsce, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, MerlinX – Elektroniczne Systemy Sprzedaży, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Uniti. Wydarzenie zostało objęte patronatem Polskiej Izby Turystyki i Agencji Informacyjnej.

Szczegółowy program i rejestracja: www.forumpromocjiturystycznej.pl


otomedia.pl



Dzisiaj
Czwartek 28 marca 2024
Imieniny
Anieli, Kasrota, Soni

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl


otolwowek.pl © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl